Va rugam cititi Termeni si Conditii inainte de a comanda. Lansarea comenzii presupune acceptarea lor neconditionata! Va multumim.
Selectarea produselor dorite
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.
In urma plasarii comenzii veti primi o serie de emailuri care va vor instiinta de statusul comenzii dvs sau veti fi contactati telefonic pentru disponibilitatea produsului in cazul in care acesta nu se afla pe stoc sau are un alt termen de livrare.
Comenzile plasate dupa ora 12 in timpul zilelor lucratoare sau in afara programului de lucru vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare!
Va rugam sa va asigurati ca mailurile primite nu intra in folderul SPAM !!!!
Informatii pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.
Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.
In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.
Atentie.
Daca doriti adaugarea, stergerea sau modificarea cantitatii, marimii, culorii, etc unui produs dintr-o comanda deja plasata, pentru buna desfasurare a comenzii, notificarea se va face NUMAI IN SCRIS prin email la contact4riders.ro@gmail.com
Va multumim
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, 4riders.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site ,la email contact4riders.ro@gmail.com , whatsupp sau telefonic la numarul 0745339069 in timpul programului.
De obicei produsele indisponibile se pot aduce la comanda dar cu termene de livrare mai mari.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati la email contact4riders.ro@gmail.com , whatsupp sau telefonic la numarul 0745339069 in timpul programului.