POLITICA DE RETURNARE


Pentru a preveni orice fel de neintelegeri VA RUGAM CITITI CU ATENTIE SI URMATI INSTRUCTIUNILE DE MAI JOS


Conform O.G. 34/2014 si Directivei UE, produsele achizitionate se pot returna numai in ambalajul original, nedeteriorat si in aceeasi stare in care au fost receptionate, nepurtate, fare semne de montare acolo unde este cazul (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Sub nici o forma nu se accepta retur sau schimb pentru un produs achizitionat de mai mult de 14 zile calendaristice.


La impachetarea produselor se foloseste aceeasi forma de impachetare ca la primirea lor. Nu se lipeste sub nicio forma nimic direct pe ambalajul original al produsului. Acest fapt se considera deteriorare.

Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost depozitat sau intretinut defectuos, a suferit interventia unor persoane neautorizate  sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs,in afara drumurilor publice, etc).

In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, ne rezervam dreptul  de a refuza returul.


ATENTIE !!!

EXCEPTIE DE LA RETURNARE FAC PIESELE SI ACCESORIILE DE TUNNING MOTO (CUTII, PARBRIZE, GENTI, PROTECTII MOTOR, SISTEME DE PRINDERE, ETC), CONSUMABILELE ( ULEI, PLACUTE DE FRANA, FILTRE ETC), PIESELE DE SCHIMB SI DE ORIGINE CARE NU SE RETURNEAZA SI NU SE SCHIMBA DECAT DACA PREZINTA UN DEFECT DE FABRICATIE DEMONSTRAT IN URMA MONTAJULUI IN SERVICE AUTORIZAT RAR!


Va recomandam sa verificati autorizarea RAR inaintea montarii AICI>>>


Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind o firma de curierat de incredere. NU expediati retururile folosind POSTA ROMANA !!!

Coletele trimise cu plata la livrare vor fi refuzate! 

Clientul poate solicita schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii produsului. Returnarea contravalorii se face NUMAI prin sistemul BANCAR!

Daca doriti inlocuirea produsului va trebui sa suportati si taxa de curierat pentru produsul inlocuit !!!

Aceasta este in valoare de 19 lei!

Daca 4riders.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform sau cu un alt produs solicitat de client, se va restitui contravaloarea produsului in termenul legal de cel mult 14 zile calendaristice de la data RECEPTIONARII de catre 4RIDERS.RO a produsului returnat.

Daca se doreste inlocuirea cu alt produs, acesta va fi obligatoriu indicat in FORMULARUL DE RETUR prin denumire si caracteristici (marime, culoare, etc), eventual folosind un link al acestuia de pe site pentru o identificare corecta.

Daca se doreste returnarea banilor, se va indica obligatoriu in scris in cadrul FORMULARULUI DE RETUR, contul si numele detinatorului de cont in care urmeaza sa se faca returul sumei iar in campul OBSERVATII se va inscrie RETUR SUMA.

 Suma returnata va reprezenta NUMAI contravalorea produsului nu si suma corespunzatoare costurilor de transport.


Dupa completarea FORMULARULUI DE RETUR, COLETELE TREBUIE TRIMISE PRIN CURIER LA:

Str. N.D.Cocea 27b, incinta FETRANS SA, sector 5, Bucuresti, ATTN SC Motorcycle Equipment and services SRL 0745339069


Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, trebuie sa completati formularul de retur disponibil in pagina POLITICA DE RETUR, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.


Atentie, este obligatoriu sa completati FORMULARUL DE RETUR  inainte de returnarea oricarui produs !!!!


Instructiuni completare formular retur:

Campul PRODUS - Trebuie sa contina toate elementele necesare identificarii produsului ( denumire, masura, culoare, etc) care se returneaza/schimba.


Campul OBSERVATII - Daca se doreste inlocuirea produsului, se specifica SCHIMB PRODUS apoi se specifica in clar marimea, culoarea si denumirea sau alte caracteristici necesare identificarii produsului cu care se doreste schimbarea.

Daca se doreste returul produsului si inapoierea sumei se specifica RETUR SUMA


Campul IBAN si Titular cont se completeazaNUMAI atunci cand doriti restituirea sumei.


Formularele incomplete nu vor fi procesate !!!


Va multumim,