Politica de returnare

POLITICA DE RETURNARE


VA RUGAM CITITI CU ATENTIE SI URMATI INSTRUCTIUNILE DE MAI JOS:


Conform O.G. 34/2014 si Directivei UE, produsele achizitionate se pot returna numai in ambalajul original, nedeteriorat si in aceeasi stare in care au fost receptionate, nepurtate, fare semne de montare acolo unde este cazul (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Sub nici o forma nu se accepta retur sau schimb pentru un produs achizitionat de mai mult de 14 zile calendaristice.


La impachetarea produselor se foloseste aceeasi forma de impachetare ca la primirea lor. Nu se lipeste sub nicio forma nimic direct pe ambalajul original al produsului. Acest fapt se considera deteriorare.


EXCEPTIE DE LA REGULA DE MAI SUS FAC PIESELE SI ACCESORIILE MOTO, CARE NU SE RETURNEAZA SI NU SE SCHIMBA!


Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice fel de metoda de livrare are la dispozitie, de preferat un curier de incredere.

Coletele trimise cu plata la livrare vor fi refuzate.

Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Daca doriti inlocuirea produsului va trebui sa suportati taxa de curierat pentru produsul inlocuit

Daca 4riders.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnatSuma inapoiata include costurile initiale de transport, cu exceptia cazului cand ati cerut o livrare speciala ce a presupus costuri suplimentare (ex: livrare pana la ora 10, zona cu taxare suplimentara).


Atentie, este obligatoriu sa completati FORMULARUL DE RETUR din josul paginii inainte de returnarea oricarui produs !!!!

Daca se doreste inlocuirea cu alt produs, acesta va fi obligatoriu indicat prin denumire si caracteristici (marime, culoare, etc), eventual folosind un link al acestuia de pe site pentru o identificare corecta.

Daca doriti inlocuirea produsului va trebui sa suportati taxa de curierat pentru produsul inlocuit


Daca se doreste returnarea banilor, se va indica obligatoriu in scris numai prin email, contul si numele detinatorului de cont in care urmeaza sa se faca returul sumei.


Coletele retur se trimit la adresa Bul. Alexandru Obregia 50, Bl R11, ap 29, Sector 4, Bucuresti, ATTN SC Motorcycle Equipment and services SRL 0745339069


Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un email la contact4riders.ro@gmail.com sau folosind formularul de contact, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.